Szybkość nagrywania...

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 08:19:14 MET

Nagrywanie, to dla mnie jeszcze przyszłość, ale...
Jestem {jeszcze} zielony w te klocki i chciałbym zasięgnąć informacji
od obeznanych: mam kompa C300A+64MB RAM+HDD Fujitsu 6.4+Win98,
zamierzam dorzucić nagrywarkę Plextor 8432 - wszystkie napędy oparte
na EIDE i teraz:
- z jaką _bezpieczną_ prędkością mogę nagrywać CDR
- czy opłaca się tworzenie Image {RAW-Data} czy raczej można sobie to
darować i stosować tylko On-The-Fly

Co do ostatniego: na chłopski rozum biorąc {nie rugajcie mnie jeśli
jest to rozum zbyt chłopski}, jeśli przy nagrywaniu On-The-Fly
musiałbym ograniczyć prędkość nagr. CDR do x6, lub może nawet do x4,
to czy przy uprzednim utworzeniu Image'u {skoro odpada wtedy
programowi do nagrywania trochę roboty} można spokojnie tą prędkość
zwiększyć? No i {jeśli tak} do jakiej bezpiecznej wartości?

Wiem, że trzeba najpierw schromolić kilka płytek, by nabrać
doświadczenia, wiem, ale po co ma tych płytek być 10 skoro może być
ich 5 {przy Waszej pomocy} :)

--
Pozdrówka
Grzegorz