Odp: Typy plyt CD-R

Autor: Duckye (trobak_at_free.ngo.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 01:22:22 MET

Bardzo podejrzane bo te plyty u mnie sie najlepiej sprawdzaja (Samsung
Sw-206). Moze masz cos z nagrywarka skopane???. Aha juz wiem. Mi tez kopalo
tak prawie wszystkie plyty musisz wylaczyc tryb DMA w nagrywarce ( Wcisnij
Start/Ustawienia/Panel Sterowania i kliknij tam na ikonke System, pozniej
wlacz zakladke Menedzer Urzadzen, wcisnij plus przy Cd-Rom, zaznacz lewym
nagrywarke i wcisnij Wlasciwosci pozniej zakladka Ustawienia i odznacz DMA).
Powinno pomoc.
Ps. Jesli wiesz jak wylaczyc tryb DMA to nie wkurwiaj sie ze podalem ci
instrukcje jak go offnac :-))
Duckye.