Re: Matrox G400 - 16 czy 32 MB?

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 20 Jan 2000 - 14:53:16 MET

> Moze wyjasnie Ci moj punkt widzenia:
> Lubie 3dfxa

ja tez :) choc TNT2 , oczywiscie 128 tak samo.

> cenie go za bezkonfliktowosc (zero paczy itd.)

{................}

> ja na przyklad mam dosc dymu w kratke. dlatego jestem teraz za nVidia.

Doskonale rozumiem Twoj punkt widzenia , dlatego tez tak czesto sam przekladam karte w
swoim kompie...
choc nie do konca zgadzam sie z tym ze v3 jest nie na czasie. Bedzie nie na czasie pod
koniec roku. Teraz z powodzeniem mozna go uzyc do wszystkiego w co sie gra. No i sa
rozne priorytety.
Ja bardzo sobie cenie obraz dobrej jakosci , ale chyba jeszcze bardziej brak spowolnien
(czyli niedopuszczalne jest dla mnie zeby fps spadalo chwilowo ponizej 30 , no chyba ze
nie da sie inaczej). Dlatego czasem rezygnuje SWIADOMIE z lepszego obrazu na rzecz
plynnosci. Mozna duzo dyskutowac , ale na moim kompie (cel @550 , 128 RAM) V3 jest
praktycznie zawsze szybsze. Nie liczac Q3 oczywiscie :)

> Patrz, ja taki bogaty nie jestem :(

To nie kwestia bogactwa.....jestem wlascicielem sklepu z kompami. Ja nie kupuje tych
kart dla siebie - po prostu biore sobie karte na weekend do domciu i ....wypoczywam.

> Jak na razie spelnia tylko ten punkt o Glidzie, reszta sie zajmuje
> riva.

No no , chcesz powiedziec ze karty 3DFX-a sa drogie i powolne ?
To pokaz mi karte ktora jest_choc_w_przyblizeniu_tak_szybka_przy_tej_cenie_jak_velocity
100 ?
I co ciekawe , ma 8 Mb przy braku AGP-texturingu. I dziala. I to dobrze.
swobodnie mozna ciac w UT w 1024. To jest swego rodzaju sztuka.

> Ponoc Unreal ma 4-7 tekstur srednio naraz nalozonych

Tak , czytalem wypowiedz jednego z programistow Unreal. Najlepsze jest to ze te nalozone
tekstury sa "miksowane" programowo. Dlatego jest to takie sliczne i dlatego Unreal tak
sie odwdziecza jak dasz mu szybszego proca.

No i jak sie okazalo , myslimy podobnie choc na podstawie tych samych danych wyciagamy
ciut rozne wnioski :)

pozdrowienia

Jancio