Re: Odp: Co wybrać: Voodo3 3000 czy G400?

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 20 Jan 2000 - 08:03:21 MET

Dnia Wed, 19 Jan 2000 00:37:55 +0100, Slawek Owoc napisał(a):

>Jezeli jakies tam voodoo da Ci takiej jakosci (chociazby porownywalny)
>obraz (o 32 bitach nie wspominam ..) to kup voodoo,

Oglądałem te screenshoty, rzekomo wykazujące miażdżącą przewagę 32bit nad
16bit... i jakoś nie jest to porażająca różnica... w zasadzie nie do
zauważenia podczas gry.

>dodam tylko ze G400 ma sprzetowa kompensacje ruchu co w przypadku DVD
>przyda sie na pewno.

Nie przyda się. Odtwarzanie filmów na komputerze to po prostu pomyłka. Jeśli
mi się zachce oglądania DVD, to sobie kupię normalny, działający odtwarzacz
stacjonarny :)

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |