Odp: Wybor skanera

Autor: Waldek (waldic_at_iname.com)
Data: Thu 20 Jan 2000 - 07:59:00 MET

Podobno HP ma tylko bardzo prosty program obslugi (nie pozwala na ingerencje
w jakosc skanu). Jezeli nie dysponujesz dobrym programem do skanowania, to z
wroc uwage rowniez na software dolaczany do skanera.
Co do testow z gazet, to nie wiem jak Chip, ale wszystko chyba zalezy od teg
o jakie firmy dostarczyly sprzet do testow. najlepiej porownac testy z rozny
ch zrodel . Zajrzyj na http://www.pcworld.com
Jest tam ranking skanerow.
Waldek