Re: Jaka alternatywa dla Savage4+?

Autor: Andrzej z Zaborza (morgotch_at_priv2.onet.pl)
Data: Thu 20 Jan 2000 - 07:36:18 MET

Właśnie zmieniłem savage4pro (colormax va-397) na m64 (leadtek winfast3d
s325)
M64 stabilniejsza, mniej problemów z odpalaniem gier, wydajniejsza:
subiektywna różnica bardzo widoczna (unreal, QIIIArena, GLQuaqke)
Savage4 jest tani, ale żółwiowaty dlatego go zmieniłem, trochę się zawiodłem
mam proca cel400

--
Pozdrawiam,  Andrzej
Użytkownik Raf <arekb_at_promat.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych