Jaka alternatywa dla Savage4+?

Autor: Raf (arekb_at_promat.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 16:52:34 MET

Witam.
Chce kupic ta karte, kosztuje kolo 450pln. Mam na mysli moze Diamonda
StealthIII. Nie mam piebniedzy na TNT Il ultra, ale gdybym mial, i tak
kupilbym G400;-) Innymi slowy, czy jest cos w tej cenie, okolo 400zl, co
bardziej warto kupic niz karty na Savage4? Czy karty na TNT2 M64 sa lepsze
od Savage4? Karta bedzie do procesora Celeron 433, oprocz pracy chcialbym
tez (tzn. kumpel by chcial) pograc, czasem w gierki typu Half-Life... Wiec
jest jakas rozsadna alternatywa?

Pozdrawiam

--
Raf