Re: Zoltrix zrywa polaczenia...

Autor: Jakub Radlak (jradlak_at_polbox.com)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 23:27:49 MET

ins4n3 napisał(a):

> (...) albo moze chociaz ktos
> poleci jakis modem, ktory faktycznie dobrze trzyma polaczenie (...)

Siema!

Ja Polece!

Nie tak dawno temu wybralem sie do sklepa(tak, do sklepa - bardziej
cywilizowana odmiana
gieldy) w celu nabycia uzadzenia modemowago. W tym, ze.. tego... sklepie
moim oczom ukazal sie paskudny widok: przezroczyste, plastikowe, przybite na
gwozdziu do sciany, niewielkie pudelko. Jego przezroczyste wieczko (hmm....)
niezbyt starannie ukrywalo zawartosc. Tak wiec: pierwsze spojrzenie i od
razu widzialem "demona szybkosci 2000" (nazwa tego wybryku natury) tak jak
go pan Bog (w tym wypadku jakis malo rozgarniety czlowiek) stworzyl. Ze tak
sie wyraze i tego... kontynujac, akurat mialem taka w sobie wlasciwosc, iz
postanowilem, po ktorkim namylse, wydac 169 zeta bodajrze i pospiesznie w
zaciszu domowego ogniska instrument przetestowac.

Dzis wiem ze lepszego wyboru dokonac nie moglem! Polskie to dzielo - fakt,
wyglada obzydliwie - fakt, jest najlepszym modemem na swiecie - fakt!
Co prawda tylko 33,6 ale za to jak dotat ani razu nie zerwal mi palaczena,
ani razu nie mialem z nim najmniejszych problemow!
Zdecydowanie polecam! (don't panic, it isn't spam)
Cudze chwalicie a swojego nie znacie!

Pozdrawiam
Serwus - Jakub Radlak