Zoltrix zrywa polaczenia...

Autor: ins4n3 (ins4n3_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 22:29:53 MET

Re.
Mam problemik - mam modem Zoltrixa 56K model: FM-HCF56i i jest to taki
zyd, ze ciagle zrywa polaczenia (lacze sie przez tepse). w zwiazku z tym
mam pytanko - od czego w modemie (od jakich aspektow jego budowy) zalezy
wlasnie ten wspolczynnik utrzymywania polaczenia. albo moze chociaz ktos
poleci jakis modem, ktory faktycznie dobrze trzyma polaczenie -
najlepiej zeby to nie byl winmodem bo z tymi to potem mietko bywa w
linuxie ;)
dzieki, pozdrawiam
ins4n3