Odp: Gielda - Krakow

Autor: Unlea (unlea_at_kki.net.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 23:19:36 MET

Użytkownik Manta <manta_at_eta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3885e9d0_at_news.astercity.net...

>Najwiekszym sponsorem piratow jest panstwo,
> bynajmniej nie dlatego, ze ich za specjalnie nie przesladuje, ale z
powodu
> PODATKOW! Nie znam dokladnych danych, ale jakby zsumowac podatek
> dochodowy, VAT, ZUS to wyjdzie calkiem pokazny % ceny plytki. Przeciez
> wytloczenie CR-ROMu (+ okladka & pudelko) to pare zlotowek zaledwie...
> Obnizyc podatki i samo sie ureguluje. Nie tylko to zreszta...

Witam
    Po pierwsze - pytanie - czy ktoś z tu obecnych dysponuje danymi dot.
procentowego rozkładu ceny płyty (muzyka)? - jak to się kalkuluje? - z
tego co wiem to jednak ZAIKS inkasuje lwią część ceny.
    Po drugie - odnośnie giełdy naszej kochanej - zaintresowanych
odsyłam do Dziennika Polskiego 15.I str 15 - piszą tam o
_przeniesieniu_ giełdy na ul Balicką, w związku z faktem, iż Elbud nie
posiada już zezwolenia na "prowadzenie" targowiska, oraz o marnym
zainteresowaniu giełdą na Balickiej - mimo, że były podstawione autobusy
mające przewieźć tam klientów (ROTFL) - ciekawe jest też zdjęcie z
giełdy na Balickiej przedstawiające stoisko z ... łyżwami (ROTFL)

--
Pozdroowka
2B <unlea_at_kki.net.pl>