Kłopot z monitorem(i nie chodzi o kabelek:)"

Autor: Michał Drawert (drawert_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 23:13:31 MET

                Witam!
        Mam kłopocik - po powrocie monitora z naprawy zauważyłem, że jest
niesprzyzwoicie ciemny. Rozjaśnianie za pomocą odpowiednich opcji w
sterach to tylko półśrodek - nie działa w większości gier i nie da się
oglądać mpg'ów. W związku z tym czy może ktoś wie gdzie jest w monitorze
OPTIView 15LT95 potencjometr odpowiedzialny za rozjaśnienie obrazu (albo
gdzie znaleźć schemat tego monitora). Z góry dzięki za pomoc
                Michał Drawert

"Moja mamusia zawsze mówiła mi że, nie ma prawdziwych potworów,
                       ale one istnieją!"
 mailto: drawert_at_alpha.net.pl              UIN: 54223679