RE: Jaka nagrywarka 700-900 zł ?

Autor: Dark Rider (NOSPAMrider_at_krakow.cc)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 22:37:06 MET

>From: Birdy <birdy1_at_poczta.onet.pl>
>Newsgroups: pl.comp.pecet
>Date: Tuesday, January 18, 2000 4:50 PM
>Subject: Odp: Jaka nagrywarka 700-900 zł ?

Czesc,
od razu przepraszam z gory za zasmiecanie grupy, to juz moj ostatni post w tej
sprawie...

skonsultowalem wypowiedzi z innymi naprawde dobrymi graczami
i z innymi administratorami sieci ;-))))

niestety - nikt nie ma pojecia o jakich skokach mowisz
przy 30 klatkach nie ma skokow ktore przeszkadzaly by w celowaniu,
co do celowania to b. duze znaczenie ma myszka i czestotliwosc
probkowania jesli jest to mysz ps/2 (eksperymentowales z tym ?)

szybkosc to nie wszystko - czy wymieniliscie myszki, klawiatury i monitory ?

to juz w ogole nie ma wplywu na wynik gry....

bzdura!
ilosc danych przesylana przez lan jest tak niewielka ze procesor jest wykorzystywany
w 0,1 % do tej transmisji,
wiekszy wplyw maja karty sieciowe i sama szyna danych na plycie glownej,

po prostu czasem ilosc wymienianych danych miedzy kompami wzrasta
w zaleznosci od akcji
nie ma zadnej (!) roznicy w komforcie gry miedzy pingiem 2ms a 30ms

dzieki raz jeszcze :-)

pozdrawiam
DR
p.s.
to nie moj ale wniosek zgromadzenia byl taki ze cienko gracie :-)))