Odp: Plyta DFI i810 DC100

Autor: Krzysztof Pawlak (pawlak_at_introl.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 14:41:37 MET

Użytkownik jean2 <jean2_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:64Yg4.35854$X3.732961_at_news.tpnet.pl...
> Witam, mam z nia problem ze sterownikami i pamiecia,
> system np. Win98 nie moze sie poprawnie zainstalowac (kiedy moze ;) ),
> programy dosowskie sie krzacza, explorer zreszta tez.
> Czy to wina plyty czy moze cos zle robie?
> Celeron 366,
> HDD fuji 4.3GB
> cd-rom x48

A instalujesz drivery Intela z cd-romu dostarczonego
z plyta ? Ja przegwalcilem juz ze 4 komputery z ta plyta
(DFI CW-35) i byly problemy dopoki nie zainstalowalem
odpowiednich patchy. Acha, warto tez sciagnac upgrade
biosu ze strony DFI:
http://www.dfi.com/support/download.asp

Jest tam na ten przyklad specjalny bios dla JTT odnosnie
polskiego win98se.

Pozdrawiam,

Krzycho