Re: P166 MMX zagadka

Autor: Adam Badziak (adambadziak_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 13:24:54 MET

"Arkadiusz Koźbiał" wrote:

> Dodam,ze plyta glowna pa 2005 kompatybilna z VIA Apollo 58 vp.
> Po przestawieniu zworek na 200 MHZ i mnoznika x3 nie ma zadnego efektu, caly
> czas zostalo 166 MMX, moze cos zle robie? :)
> Arek

Masz procesor z zablokowanym mnoznikiem. Ustawienie go powyzej 2,5 nic
nie da - procek i tak pojdzie na x2,5. U mnie chodzi na magistrali 100
MHz i mnozniku x2, czyli 200 MHz. Nie odwazylem sie go puscic na 2,5x100
MHz, bo mam kiepski wentylator (wersja BOX), ale na lepszym wentylatorze
pewnie by poszedl (P133 spokojnie chodzi na 200 MHz - 3x66 MHz). Nie
wiem tylko co masz na mysli piszac o "przestawieniu zworek na 200 MHz"?

--
Adam