Odp: Yamaha 8424 co sadzicie ?

Autor: Waldemar Więcek (waldi_at_bitbank.net.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 13:33:44 MET

Użytkownik Michal' <olgierd_at_priv.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:85vi6f$r0s$1_at_news.onet.pl...

> Mam od miesiaca - 8424S - bez problemow.

A ja mam od dwóch dni i mam jeden malutki problem - nie nagrywa mi ply CD
AUDIO. Przy nagrywaniu danych wszystko jest ok. Nagrywalem nawet x8 i 0
problemow natomiast przy CD-AUDIO nagrywa mi 4-5% i przestaje (wisi)
Nie wiem co moze byc przyczyna. Uzywam WinOnCD z najnowszymi sterownikami do
Yamahy zciagnietymi z internetu.
Moze ktos wie co jest "grane"

Waldek