Re: jaki kupic w miare tani sprzet...

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 10:56:11 MET

>Przez kilka dni tak wlasnie bylo wiec troche potestowalem.

He, he... To znaczy jak? Nie miales a... testowales... :-))))

>Oczywiscie Messiach (chyba tak to sie pisze) to nie gierka - bo chyba
>tak miala byc - ale plugin do LW.

Heh.... dla mnie nie bylo to takie oczywiste... :-)

>Najsmieszniejsze, ze na Viperku odpalil sie bez podmieniania sterow.
>:-D
>I co? Zdziwiony?

Nie... Przeciez powiedzialem ze... nie wierze...

>Moze przesadzilem troche w tym objezdzaniu STB, ale zgrzyt jest.

To znaczy na STB na detonatorach nie poszlo... ufff, trudno mi w to
uwiezyc...

>Roznica wynikow miesci sie w zasadzie w granicach bledu pomiarowego,
>ale i tak DIammond ma wiekszy radiatorek i to mi sie podoba.

Sluchaj... to zmien sobie radiator... przeciez to nie jest taka straszna
robota...

>Pozdrowka
>GLide

Trzymaj sie... Pozdrów zone...

e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                    UIN: 44877025
                    Nick: Bankowy