Re: jaki kupic w miare tani sprzet...

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 01:50:09 MET

On Sun, 16 Jan 2000 14:03:21 GMT, "Bankowy" <arpad_at_polbox.com> wrote:

>Ok... Ale mi sie wydawalo ze jak miales Lucky Stara to nie miales jeszcze
>STB....
Przez kilka dni tak wlasnie bylo wiec troche potestowalem.

>Eeee, nie wierze...
Oczywiscie Messiach (chyba tak to sie pisze) to nie gierka - bo chyba
tak miala byc - ale plugin do LW.
Najsmieszniejsze, ze na Viperku odpalil sie bez podmieniania sterow.
:-D
I co? Zdziwiony?
Moze przesadzilem troche w tym objezdzaniu STB, ale zgrzyt jest.

>To ja ci od razu powiem... predkosci porównywalne... z mala przewaga STB...
>(of cuz przy nie podkreconych kartach)....
Roznica wynikow miesci sie w zasadzie w granicach bledu pomiarowego,
ale i tak DIammond ma wiekszy radiatorek i to mi sie podoba.

Pozdrowka
GLide