Re: Odp: Stacje dysków - PO CO?

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 07:44:39 MET

Dnia Mon, 17 Jan 2000 00:13:45 GMT, Tomash napisał(a):

>Może to prowokacja z mojej strony, ale komputer komputerowca z wieloletnią
>praktyką poznaje się m.in. po dużej stacji dysków.

Ja bym się kłócił :)

>Ja sam używałem kiedyś duzo dyskietek 5,25". Mam na nich parę użytecznych
>programików i plików. Po co przenosić je na 3,5" skoro jeden i drugi nośnik
>jest tak samo zawodny. Dlatego po dziś dzień mam w kompie stację 5,25"

Kumpel jakieś 5 lat temu zrobił bardzo mądre posunięcie: zebrał wszystkie
swoje dyskietki (3,5" - już wtedy nie używał praktycznie dużej stacji) i
nagrał je na cd-rom... który służy do dziś (ech, te simcity 1 :)

>Jak będę miał nagrywarkę, to pewnie wyrzucę dyskietki, ale na razie nie mam.

Ja mam nagrywarkę, ale od niedawna. Wcześniej miałem CD i dwie kieszenie na
dyski, więc też miejsca na flopa nie było.
Zresztą, flop 5,25" siedzi w komputerze obok. Bo dużej zaślepki nie mogłem
znaleźć :)

>Pozdrawiam - Tomash - komputerowiec, rocznik 93 :-)

Również pozdrawiam - Jacek - komputerowiec, rocznik ten sam :)

Pozdruffka,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |