Odp: Jak wejsc do biosu ?

Autor: Łukasz Wesołowski (admin12_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 23:52:27 MET

> Czy mi sie zdaje, czy masz notebooka ?!
> Na notebookach (z tego co wiem, jak jest u mnie) nie da sie wejsc do biosu
> typowy sposob. U mnie jest specjalny przycisk do tego celu, umozliwiajacy
> wejscie do biosu w dowolnym momencie.
>
> mls

Nie.To zwykły biurkowy pecet.Trochę mnie wkurza ta niemożność wejścia bo
czasem jest to uciążliwe.BTW: Win 95 osr1 na tym (386sx/25)
nawet chodzi nieźle.Tj da się napisać coś w Wordpadzie ;)
Jakby to pomogło to pecet ma nietypową płyte ze zintegrowaną
vga + multi i/o.Pozdrawiam i dziekuje z gory za jakakolwiek odzopwiedz.