Re: Jak wejsc do biosu ?

Autor: mls (mls_at_komorki.w.pl)
Data: Sun 16 Jan 2000 - 21:23:59 MET

Czy mi sie zdaje, czy masz notebooka ?!
Na notebookach (z tego co wiem, jak jest u mnie) nie da sie wejsc do biosu w
typowy sposob. U mnie jest specjalny przycisk do tego celu, umozliwiajacy
wejscie do biosu w dowolnym momencie.

mls

Użytkownik Łukasz Wesołowski <admin12_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:EGmg4.29417$X3.587713_at_news.tpnet.pl...