Re: Użytkownicy Spirit'a - POMOCY

Autor: Dark Rider (NOSPAMrider_at_krakow.cc)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 20:51:37 MET

Bankowy napisał(a) w wiadomości: ...

>U mnie jak ktoś dzwoni i nie zdąże odebrać... to słyszę jak nagrywa się na
>sekretarkę ale nie mogę już wtedy odebrać... trochę mnie to wkurza...
>Ciekawe czy coś można z tym zrobić?...

no wlasnie!
o to mi chodzi kiedys tak mialem - ale bylo to tak dawno ze nie pamietam
co robilem aby z tym kims pogadac przez sluchawe ale dalo sie na pewno,
wiem ze nawet bylo tak ze zapowiedz jeszcze trwala a mysmy sie juz slyszeli....
qrcze!
jak masz poustawiany modem ze Ci to dziala.... ?
przeanalizowalem chyba wszystko i nic nie znalazlem - sama zapowiedz
slysze w glosnikach ale osoby nagrywajacej sie juz nie ! :-(((

pozdrowionko
DR
p.s.
ktora wersja driverow, ktora faxtalk ?