Re: Odp: ATARI !!!

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 16:40:49 MET

> No, nawet biorac pod uwage ten ;) musze stwierdzic ze bredzisz.

Tak? W takim razie mnie oswiec, dlaczego tak wolna i zawodna stacja, w
dodatku o stosunkowo malej pojemnosci dyskow miala byc tak rewelacyjna?
Tylko dlatego, ze miala logo Commodore'a? :>

> Nie pamietam, i nie pamietam takze, zebym kiedykolwiej wgrywal z niej
> cos z ta predkoscia.

Slaba lub wybiorcza pamiec - ja do dzisiaj pamietam, jak z kumplami
pekalismy ze smiechu widzac 1541 w akcji.

>I w dalszym ciagu pytam, o co mi chodzilo- jakzes
> taki madrala to pewnie wiesz.

Byc moze cos mi umknelo - w koncu nigdy nie splamilem sie posiadaniem C64
 i jakiegokolwiek flaka do tego grata, cala moja wiedza opierala sie na
wlascicielach tego "cuda" (a byli raczej niezli w te klocki). Wiec co bylo
w niej takiego rewelacyjnego?

> A a propos najlepszego szesnastobitowca, patrz 1sza linijka mojej
> odpowiedzi.

A wedlug Ciebie jak powinno byc? Posmiejmy sie razem.

>I ciekawe, czy na male A jest cos takiego, jak CLiPS na
> C64???

Zapewne nie - w przeciwienstwie do C64, w Atari najzupelniej wystarczal do
wszystkiego 6502 i ~1.7MHz, nie bylo potrzeby pakowania
dwudziestomegahercowego potwora (jaki to byl symbol? 65816?) tylko po
to, zeby odpalac jakas parodie systemu. :>

--
Chektor
.Wojciech.Giersz..(Y2K Passed)......................Voice.+48-(0)32-2312060..