Re: Odp: ATARI !!!

Autor: Łukasz Jakubowski (lukasz_at_pragma.com.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 17:28:04 MET

> Tak. O jednym z najcienszych osmiobitowcow w historii i zdecydowanie
> najdurniej zaprojektowanej stacji dyskow do tychze osmiobitowcow? ;)

No, nawet biorac pod uwage ten ;) musze stwierdzic ze bredzisz.

> Jaki ta stacja osiagala transfer? AFAIR cos pod 400 bajtow na sekunde?
> ROTFL do kwadratu. :)))

Nie pamietam, i nie pamietam takze, zebym kiedykolwiej wgrywal z niej
cos z ta predkoscia. I w dalszym ciagu pytam, o co mi chodzilo- jakzes
taki madrala to pewnie wiesz.
A a propos najlepszego szesnastobitowca, patrz 1sza linijka mojej
odpowiedzi. I ciekawe, czy na male A jest cos takiego, jak CLiPS na
C64???

Lukasz