Re: Jak zainstalowac CD-ROM-a...

Autor: skrip (skrip_at_polbox.com)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 16:22:05 MET

Jesli dzialas w DOS-ie to postaraj sie o plik MSCDEX.EXE byc moze masz
go na dyskietce instalacyjnej CD ROM.Skopiuj plik na goly c:
i uruchom plik instalacyjny (np. install,setup.playcd itp.)
po skonczonej instalacji zrestartuj komputer.
Przed instalacja software sprawdz czy dobrze podlaczyles kable
transmisji danych.Tj czerwony na zlaczu nr.1.
Jeslii nadal bedziesz mial klopoty napisz do mnie na priva
Powodzenia
skrip_at_polbox.com
<3882C4CE.9EB3EE2E_at_polbox.com>...