Re: Savage4 16MB

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 14:06:58 MET

Czarek Urbanski <sq2hcf_at_sq2hcf.ampr.org> napisał:
> Witam, mam ptyanko czy warto kupic ta karte. Jak to dzila w porownaniu
> np. z I740 lub RIVA 128ZX. Czy nie ma klopoty z grami ktore chodza na
> OpenGL np. Q3. Jestem ciekawy poniewaz karte ta mozna kupic w hurtowni
> za 250 zl ( box ), wiec chetnie dowiedzialbym sie czegos wiecej.
> Pozdraiwam

W porównaniu z Rivą 128 czy i740 różnica będzie duża. Z tym, że radziłbym
dołożyć parę groszy i kupić z 32MB. Sterowniki OGL ICD do Savage'a są
spieprzone dokumentnie, MiniGL z Quake 2 działa dobrze, natomiast
do Quake3/Unreal polecam użycie metala... najlepsze efekty wizualne
i najlepsza wydajność.

PS. I za tą cenę rzeczywiście lepszej karty raczej nie kupisz.
    Pamiętaj tylko, że jeśi masz AMD to doprowadzenie zestawu do
    stanu jako takiej używalności zajmie Ci nieco czasu.

> Czarek

Pozdrawiam

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk