Re: Karta TV z dobrym teletekstem

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 13:58:53 MET

Robert Maczek <maczek_at_promail.pl> napisał:
> Hej,
> Szukam karty TV, ktora umozliwialaby automatyczne sciaganie wielu
> stron teletekstu z roznych kanalow, najlepiej jeszcze z konwersjš do
> tekstu. Pozniej by to analizowal skrypt perlowy. Czy ktos zna cos
> takiego?

Dowolna karta na bt848/878. Jeśli chcesz skorzystać z perla do obróbki
tego, co wypluje program do txt, to polecam takie rozwiązanie:

linux+xawtv (program do oglądania TV)+alevt (program do TXT z exportem
do plików tekstowych), a potem to już tylko perl....

> Robert Maczek maczek_at_promail.pl

Pozdrawiam

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk