Re: Strony o AMD - po co?

Autor: Kaizen (nospam.kaizen_at_promail.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 10:59:57 MET

Piotrek wrote:

> Po co wogole powstaja strony o AMD (nie chce tu podawac adresu :), ktore od
> poczatku do konca wmawiaja biednemu internaucie, ze np. K6-2 i K6-3 sa lepsze
> od Celka przy tej samej czestotliwosci??? Tez chcialem kupic cos takiego pod
> wrazeniem takich stron ale dopytalem sie tu i tam no i oczywiscie zmienilem
> zdanie.

Jakbyś poczytał te strony, to dowiedziałbyś się, co zrobić, żeby K6-2/3
było szybsze. AMD jest procesorem dla ludzi myślących i grzebiących w
komputerach. Procek pokazuje co potrafi dopiero po odpowiedniej
konfiguracji^* (przyrost jest duuużo większy niż dla Intela). Takie
strony sa poza tym potrzebne, bo AMD nie zarzuca nas ulotkami
reklamowymi i wynikami bęcmarków jak Intel. A po co są strony o Intelu?

Oczywiście wyniki nie będą jednoznaczne - w jednych zastosowaniach
szybszy będzie Celek w innych K6-3 (czasami nawet K6-2)

Jest to mój pierwszy i ostatni post w tym wątku - to kolejna wojna w
wyższości takich świąt nad innymi.
Pozdrawiam,

--
      Kaizen