Re: 9GB HDD do MACa za jedyne 30baniek HAHAHA

Autor: Robert Wojciechowski (bigkret_at_medianet.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 01:32:24 MET

Użytkownik Witek
> No dobra, ale ile zajmuje instalka Win98, a ile MacOS'a? Ile Photoshopa na
> PC a ile na Mac'u? Dla nich 8gb to jak dla nas 20 (moze sie myle, bo nie
mam
> Mac'a).

nie wiem ile zajmuje instalka OS -slyszalem ze MacSoft
wazy mniej- ale tak naprawde .. czy myslisz ze w erze
multimediow to czysty soft zajmuje najwiecej miejsca ?
Nie tekstury,tla,zdjecia,animacje,filmy,dzwiek,skany?

Czy maki posiadaja jakis super patent na kompresje
( dodatkowo szybka i nie obciazajaca proca )?
A moze w usa to wszystko ciagnie sie po sieci -
a miejsce na twardzielu wynajmuje u providera bo to
taniej wyjdzie :)

A tak na marginesie czy mniejsza objetosc OSa
i softu nie swiadczy o tym ze jest go po prostu mniej
-ma mniejsza zdolnosc rozwoju i trudniej sie go tworzy.
Mozna przeciez nawet Winde tak okroic zeby zmiescila
sie na kieszonkowych zabawkach w ktorych nieobecnosc
dyskietki jest juz usprawiedliwiona.

Bigkret