nagrywarka+dvd=problem

Autor: Krzysztof Czerwiński (kshyhoo_at_promail.pl)
Data: Sun 16 Jan 2000 - 23:55:30 MET

mam problem z nagrywarka ( Mitsumi CR-2801 TE ) i dvd ( Toshiba
SD-M1202 ).Lezaly sobie razem na jednej tasmie DVD slave i CD-R master i
wszystko chodzilo ok przez rok. Jakis czas temu nagrywarka przestala
przyjmowac czyste plyty. Jak odlaczlaczylem DVD to nagrywarka wykrywala
czyste plytki . Po przestawieniu na nagrywarki na slave a DVD na master
udalo mi sie nagrac jedna plyte a nastepnej znowu nie wykrywalo. Teraz mam
nagrywarke na drugiej tasmie jako jedyne urzadzenie a dvd podlaczylem do SB
16 ( ale w tej sytuacji nie dziala DMA ). Czy ktos ma jakies pomysly co z
tym zrobic

--
Pozdrawiam
Krzysztof  "Kshyhoo"  Czerwiński