Re: Odp: ATARI !!!

Autor: Opieka (opieka_at_polbox.com)
Data: Sun 16 Jan 2000 - 23:10:16 MET

On Fri, 14 Jan 2000 13:54:26 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_polsl.gliwice.pl> wrote:

>A niech sobie odkopuja - duzo im nie pomoze ;)

Nie rozumiem was chłopaki ...

Ja miałem Atari 65XE a dwóch moich kumpli C64 (pierwszy) oraz C16
(drugi) i jakoś z tego powodu nie skakaliśmy sobie do gardeł.
Nie było też dyskusji na temat " a mój to jest leprzy od twojego bo
coś tam coś tam...".
Wręcz przeciwnie.
Łaził jeden do drugiego pograć sobie w coś , czego nie mógł mieć na
swoim kompie (jak to brzmi !) i było OK.

Pozdrawiam !

--
Opieka