Re: data utworzenia pliku

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 16 Jan 2000 - 23:19:30 MET

kamil wrote:

> Gdzie win95 trzyma daty utworzenia i modyfikacji plikow/katalogow? Musze
> zmienic te daty w juz istniejacych plikach i katalogach i nie mam pojecia,
> jak sie za to zabrac. Ma ktos jakis pomysl?
>
> kamil

Ja się w to bawię DISKEDIT.EXE z NU4.0 ;-) (ale dla kilku, a nie
kilkudziesięciu...) On wyświetla kilka dat dla danego pliku/katalogu:
Ostatniej modyfikacji (data/czas), Utworzenia (data/czas) oraz Ostatni dostęp
(np. odczyt - tylko data)

|			'Krzys' Pawleta				      |
|		mailto:krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl		      |
|		www:  http://www.polsl.gliwice.pl/~krzys/	      |
|		ICQ#  1582962					      |