Zoltrix Spirit 56 K - PROBLEM!

Autor: PiotrekM (mach_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 16 Jan 2000 - 20:55:15 MET

Czesc,

Kupilem dzis ten modem i mam maly problem. Instaluje sie ladnie, bez
problemu jako Conexant HCF 56K Speakerphone PCI Modem. Conexant to chip na
modemie i wszedzie w dokumentacji napisane jest, ze wlasnie tak ma sie ten
modem zainstalowac. Ale problem jest taki:
Kiedy jest wlaczona opcja 'wykrywaj sygnal przed wybieraniem' to modem mowi,
ze nie wykrywa sygnalu (kable sa dobrze wlozone i ja SLYSZE sygnal).
Kiedy wylacze te opcje, to modem wybiera, ale nie moze sie dogadac z modemem
po drugiej stronie. Mam wiadomosc: odlaczono do komputera, do ktorego
dzwoniono.

Co sie dzieje? Co musze zrobic? Moze macie jakies porady? Ja juz
kombinowalem na wszelkie sposoby i zaczynam podejrzewac, ze modem jest
walniety. :-(
Dzieki!

rfk
rfk_at_poczta.onet.pl