Re: WinOnCd i EZCD

Autor: Wojciech Nowakowski (wojnow_at_rak.krakow.pl)
Data: Sun 16 Jan 2000 - 20:41:10 MET

Ano wlasnie - pustynia:-) Creator jest z nagrywarka, np. w moim Teac w54
- jednak upgrade do wersji deluxe podejrzewam niemozliwy w Polsce -
chyba, ze za pomoca karty kredytowej z innych krajow:-( ffcomputers ma w
sprzedazy Nero 4 - jednak nie podoba mi sie. Podobna sytuacja jest
zreszta z innymi programami - wedlug tych zasad... A o pomocy
technicznej nie wspomne - a szkoda, bo ceny nie sa zbyt wygorowane i
sadze, ze wielu by skorzystalo...

Pozdrawiam

wn