Odp: podkrecanie celerona 400

Autor: ** FIS ** (fis_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 16 Jan 2000 - 12:36:57 MET

Mnie udalo sie podkrecic na 600MHz (plyta 100MHz).
Testowalem go na 3DStudio i nawet sie spisywal ale dopiero po podkreceniu
napiecia z 2.0 na 2.2V. Jednak nie dzialal calkowicie stabilnie i od czasu
do czasu wywalal jakis program z powodu niepoprawnych dostepow do pamieci
itp. A po 6 godzinach sie zawiesil :(
Test robilem na plycie BX6 v.2.0 wiec jak kolega wspomniel pewnie nie nalezy
sie doszukiwac winy w plycie glownej.
Prubowalem zapodac na plyte 83MHz ale wywala sie NT zaraz po odpaleniu
OSLoadera i nie wiem gdzie przyczyna bo na 100MHz chodzil dlugo ???
Czy ktos zna odpowiedz (czy to moze Riva TNT 16 na AGP?)
FIS

Użytkownik Verby <verby_at_home.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:_xeg4.4798$A5.66378_at_news1.rdc1.bc.home.com...