Re: Odp: ATARI !!!

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_xox.pl)
Data: Sun 16 Jan 2000 - 12:19:01 MET

[ Krzysztof Kucharski ] wrote:

>C64 czy też 800XL - jeden pies, i tak na 6502 !
>I jeden i drugi - to były maszynki !
>Zresztą, i ZX-y były niezłe, i Amstrady też ...
>Chodzi mi o cos innego: o atmosferę tamtych dni.
>O pasję odkrywania, uczenia się.
>O chęci (i siły) umożliwiające 20-30 godzinne sesje
>ze sprzętem...
>O radosć, jaką dawało praktycznie wykorzystanie
>poznanych wiadomosci...
>Ówczesnej pasji, zaangażowania współczesne PC-ty
>niestety, nie mogą już wywołać (przynajmniej u mnie).
>Mikrokomputery spowszedniały, straciły urok wielkiej
> [...]

pospisuję się pod każdym zdaniem. :)
dzisiaj z dnia na dzień mam coraz większą niechęć do komputerów -
zaczyna mi to wychodzić bokiem. kiedyś to była wręcz maniakalna
pasja. :)
zresztą dwa dni non stop giercowania na C64 (z kilkugodzinną przerwą
na sen) chyba o czymś świadczy? ;)

--
		pozdrowionka...
			Tałajczyk.Piotr................Cz-wa