Odp: Odp: ATARI !!!

Autor: Masterboy (tymek_at_public.rz.pl)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 19:42:05 MET

> istnieja emulatory
> raz tysieczny.
> wszechczasow, dziekuje
> w tym samym
> nic pisac bo
>

> Heh, te czasy......Moje kochane 130XE z rozszerzeniem pamieci,
> oraz
> stacja dyskow 1050 z Turbo leza sobie teraz grzecznie w szafie,
> oczekujac
> WIELKICH ZMIAN (hehe)......Ja za to mam na PC emulator ATARI i
> wszystkie
> moje dyskietki (ok300) zamienilem na obrazy ATR i gram na
> pececie.....mam
> [...]

Czesc atarowcu!

Chcialem zapytac: jakiego emulatora uzywasz?
Ja mam Atari800Win version 2.4 9X/NT i garstke gier ktore uwazam za
najlepsze.
Jesli masz cos nowszego (lepszego) to prosze Cie o przeslanie mi owego
emulatora e-mailem na adres tymek_s_at_friko7.onet.pl (12MB miejsca na
skrzynce)... Jesli jestes zainteresowany to moge napisac i ewentualnie
przeslac gre/gry ktore mam.

Pozdrawia... ATARI_Fan

Masterboy