POMOCY !!!

Autor: Łukasz Wesołowski (admin12_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 14:10:28 MET

Mam dosc powazny problem.A konkretniej:
W pozyczonym pececie padla bateria do biosu
(dwa dolaczane ogniwa , 6v)
Odpialem ja i wszystko bylo ok dopoki nie przypialem jej spowrotem.
Pecet zupelnie padl tzn nie odpala sie nic.Czarny ekran i tyle, zasilanie
jest bo dysk startuje.Sek polega na tym ze to nie moj pecet.Wymiana
plyty nie wchodzi w rachube bo to markowy stary zlom i ma nietypowa
obudowe, zasilacz, i wszystko oprocz dysku twardego.BLAGAM
wymyslcie cos bo bede musial swiecic oczami przed kolezanka i
starymi.Pozdrawiam.
PS.
Jakby kogos interesowalo to jest to Olivetti M 300-15S.Procesor 386sx,
vga i reszta na plycie. (Pc chips ? ;)
\Jeszcze raz pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz (najlepiej na priv)
zmartwiony Admin_at_box43.gnet.pl
PS2.
Jak ktos ma instrukcje albo wie skad ja wziasc to niech tez pisze.