Odp: zoltrix 56k cobra

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 04:21:45 MET

Użytkownik robert <neddor_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:RxMf4.24575$X3.495372_at_news.tpnet.pl...
> mam problem polegajacy na tym , że po prawidłowym wybraniu numeru
> 202122 przy weryfikacji hasła uzytkownika występuje błąd -połączenie z
> komputerem którego numer wybrałeś zostało przerwane
> co zrobić aby tego uniknąć , lub jak prawidłowo skonfigurować cobrę

poprobuj powpisywac takie stringi w "Ustwieniach zaawansowanych":

ATN0S37=14
lub:
&C0S0=1
lub:
AT+MS=V34

To magia ale czasem dziala
Po kazdej probie nie nie musisz restartowa komputera, wystarcza same OK, OK, OK :)

--
YanosiC ICQ 3206690
najnowszy cennik sprzetu komputerowego: