Re: zoltrix 56k cobra

Autor: Mariusz (mario_at_post.pl)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 04:00:51 MET

robert wrote:

> mam problem polegajacy na tym , że po prawidłowym wybraniu numeru
> 202122 przy weryfikacji hasła uzytkownika występuje błąd -połączenie z
> komputerem którego numer wybrałeś zostało przerwane
> co zrobić aby tego uniknąć , lub jak prawidłowo skonfigurować cobrę
>
> robert

Chetnie odpowiem bo pol roku mialem podobnie.
Konfigurowac sobie mozesz - byl kiedys taki jeden co sobie konfigurowal,
Syzyf mu chyba bylo (a ja konfigurowalem pol roku).
Wiekszosc takich bledow jest spowodowana zla wspolpraca twojego modemu
ze sprzetem tepsy, chociaz generalanie cobra to taki sprzet ktorego
wiekszosc modemow na serwerach nie lubi.
U mnie zamiana cobry na inny modem sprawiala, ze problemy bardzo sie
zmniejszaly (ale nie zanikaly).
Ja wybralem rozwiazanie najprostsze - zamienilem cobre na zlomtrixa
33600 ISA i 80% dotychcazsowych problemow odpadlo, mnie to akurat
wystarcza a za miesiac dwa bede mial sztywne i inne problemy.
Poza tym bywaja okresy (tygodnie, miesiace) dobrych polaczen i okresy
trudne - tych drugich jest jednak wiecej, jak sie niebawem przekonasz.

mariusz_