Zoltrix raz jeszcze...

Autor: Garland Greene (epmucka_at_viper.pl)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 00:10:18 MET

Witam.

Mam modem zewnętrzny Zoltrix FM-VSP56e "RAINBOW".
Posiada on 8 poniższych LED'ów :
TR, TM, AA, CD, OH, TD, RD PW.
Problem jest następujący :
Podczas połączenia przez TPSA (0202122) włączona jest dioda TR i OH,
no i oczywiście PW (power). W momencie wykrycia przez modem połączenia
ze zdalnym koputerem włącza się dioda CD (carrier detect) - i to jest
w porządku.
Gorzej jest gdy po kilku razach (mam automatycznie ustawione 20 prób
połączenia) modem przestaje się resetować. Świeci się wtedy TR i PW, a
powinno być włączone tylko PW (power).
Co zrobić, aby modem się resetował po nieudanej próbie połączenia
(przy zajętości numeru 0202122) ?
Modem został zakupiony w sklepie i jest na gwarancji, wieć chyba jest
przeznaczony na rynek polski ?

Co robić ?

Z góry dzięki za pomoc !

Garland Greene