Re: Procesor AMD K6-2

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 00:05:57 MET

Dentarg wrote:
>Wiadomo ASUS dba o uzytkownikow ...

to Asus jest złą firmą? jego płyty główne są najdroższe...

co to znaczy "konfigurować K6"? czy chodzi o ustawienia sprzętowe, czy o bios?

>Dla

a jaka jest różnica między K6-2 a K6-3? czy mogę gdzieś w sieci
znaleźć stronę z testami prędkości poszczególnych procesorów?
czy w ogóle warto inwestować w K6-3, zamiast K6-2?