Re: Odp: HDD Literki

Autor: Sławomir Kulesza (colage_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 21:09:51 MET

MHM wrote:

> Tak ?????? To ja bardzo uprzejmie prosze o wytlumacznie jakim cudem
> zalozylem
> 4 partycje PRIMARY na jednym dysku ? Moze to dlatego, ze nie wiedzialem
> iz tak nie mozna ?? :))
>
> Z mojego doswiadczenia wynika, ze mozna miec max. 4 partycje primary
> (ale
> extendend juz sie wtedy nie zalozy), albo 3 primary+ 1 extended (a na
> niej
> logiczne). Fakt, ze najczesciej spotyka sie kombinacje 1 primary + 1
> extended
> [...]

Siemanko!
Duzo dymu o nic - taka jest moja opinia. Poza tym - postow jest tyle, ze nikt nie
czyta ich dokladnie. Napisalem przeciez wyraznie: _wystarczy_, a nie _musi_ i _moga_,
a nie _musza_. System przypisuje litery dyskom zaczynajac od aktywnej partycji
podstawowej (c:), poprzez pozostale partycje podstawowe (jesli takowe sa), a dopiero
na koncu przydziela litery dyskom w partycjach rozszerzonych. To, co napisalem to byl
moj sposob - wyprobowany juz wielokrotnie. Nie oznacza to jednak, ze nie mozna tego
zrobic inaczej (chociaz ja nic o tym nie wiem, bo w tym akurat przypadku
PartitionMagic chyba odpada). A tak poza tym to - ludzie, za nami niedawny Final
WOSP, a my sie czepiamy szczegolow...
Mimo wszystko see ya.
S.