Re: Nowy monitor = problem

Autor: luki (luki_at_man.poznan.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 18:47:07 MET

valor wrote:

> Moze kto poradzi, jaki monitor 15" najlepiej kupic za (do) 800 ziutow.
> Nie mam pojecia co kupic. Myslalem o CTX VL 550.
> Co o nim sadzicie?
> Do propozycji poprosze krotki opis (np. Hz przy 1024x768).
>
> Thx
> valor

Zakupione CTX VL550 10 sztuk w XI 99 do laboratorium. Ładna obudowa, nowe
logo, warstwa antyodblaskowa. Kolory znacznie lepsze od starszych
monitorów, kontrast także. Tylko niestety widoczne przebarwienia na CAŁYM
ekranie - niebieskie w jednej części, czerwone w drugiej. Na wszystkich
komputerach.

Tomasz Łukaszewski