Odp: Antyreklama - PC Network

Autor: xx (wesmar_at_priv3.onet.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 12:14:26 MET

Witojcie!

Podpisuje sie rekami i nogami!!! buhahahahaha!!!

Mnie sie podobal zwlaszcza koniec poradnika o podkrecaniu, dotyczacy
koniecznosci wiercenia dziur w obudowie!!!
Wniosek autora jest jeden, np. Cel400 + 25 coolerow + dziurawa lub
calkiem rozbebeszona obudowa = ? (az strach pomyslec ile MHz)
Co jest calkiem uzasadnione biorac pod uwage swobode z jaka ten koles
operuje
ustawieniami mnoznika procka!!! (dlaczego tylko 3,5x przeciez Abity i inne
nowe
plytki maja gdzies do 8x!!! a to daje ponad 800 Mhz!!! na dzien dobry)

Serwis jest naprawde COOL!
W slowie wstepnym niejaki Tolya przeprasza ze jest nowicjuszem w "branzy"
co postara sie nadrobic swym talentem humanistycznym, po czym pisze...
"SCHRABNIJ DO MNIE MAILA" he,he,he... talantlivyj Tolya!

Przeczytalem rowniez niezwykle doglebna analize zjawiska piractwa autorstwa
Zaby (qm, qm...), oraz wstrzasajaca informacje o GeForce 256 ktora ma
podobno swoj wlasny (tak, tak)... procesor!

Wlasciwie po co ja to pisze, az szkoda czasu...
tylko, ze ktos moze zostac niezle wprowadzony w blad przez takich
"redaktorow serwisow informacyjnych".

Tak czy inaczej, polecam wszystkim, to trzeba zobaczyc!
http://pcnetwork.gad.pl/

MW