Re: 2 x PIII 450 - czy mozna Taniej????

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 11:08:08 MET

Użytkownik Adam Badziak <adambadziak_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:387EEA63.6C70DA3B_at_poczta.onet.pl...

> Nigdzie nie pisalem ze 2x (zakladam 15-30% - zobacz dalej).

Sorki, przewidziało mi się ;)))

> Analogiczne, czyli o tym samym zegarze np PIII 500 i K7 500.

Jak wyżej ;)))

> Byc moze, tylko ze NT uzywa malo ludzi, a jeszcze mniej uzywa na nich
> wielowatkowych aplikacji, ktore na PC w dalszym ciagu sa rzadkoscia.
> Zaryzykuje twierdzenie ze na 2 procesorach pracuje o wiele wiecej ludzi,
> w ogole nie wykorzystujacych mocy takiego systemu.

> Dwukrotny to jeszcze moge zrozumiec, ale ponad???

Generalnie dlatego że system jest też wielowątkowy.
W szczegółach chodzi o dostęp do pamięci, plików itp.
Sprawdzone u znajomego grafika.

> Ciekaw jestem tylko czy az tyle, ile napisalem?

Spowalnia o jakieś 5%
Drugi procesor jest wtedy jak kula u nogi, nie jest potrzebny ale chipset
musi go obsługiwać.

--
Pozdrówka
Funky