Easy-CD i Disk-At-Once

Autor: Wojciech Nowakowski (wojnow_at_rak.krakow.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 00:04:07 MET

Witam

Moze mi ktos pomoze - co moze byc przyczyna problemow z buforem przy
nagrywaniu poczatkowej tabeli na dysku CD-R w trybie Audio Disk-At-Once?
Zaznaczam, ze tylko w tym trybie mam problem i to tylko przy
bezposrednim nagrywaniu z CD-ROM na CD-R. Jezeli uzyje opcji nagrywania
poprzez temp dysku twardego lub bez opcji Disk-At-Once (nawet
bezposrednio z CD-ROM) to problemu nie mam. Nie mam takze zadnych
problemow z nagrywaniem DATA
Sprzet:
teac 532EB
teac W54E