Re: Celeron 433 -slabe wyniki NU2000

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 16:50:39 MET

RobertP wrote:
> Mam takie pytanko, ostatnio kolega zmienil procesor z CELERON-a 300 (bez
> A), na CELERON-a 433 i teraz jak robi benchmark w Norton Utilities 2000
> to wychodzi okolo 80 pkt. (mniej niz polowa P II 400), na poprzednim
> CELERON-ie bylo okolo 50 pkt,

Benchamrki NU2000 maja sie tak do rzeczywistej wydajnosci komputera jak
piesc do nosa, szczegolnie te wykonywane na nowszych prockach. Nie
przejmuj sie, aczkolwiek jezeli plyta jest na chipsecie ALI lub VIA to
wplywa to in minus na ogolna wydajnosc komputera (slabe transfery do i z
pamieci). Sprawdzalem to na dwoch maszynach - jedna z C300A_at_450, chipset
BX i druga z C433_at_433 na plycie z BXCelem. Roznica wydajnosci byla circa
50 % i raczej nie da sie tego zwalic na szybsza magistrale systemowa w
przypadku C300A_at_450.
Tak samo dziabniete sa benchmarki dyskow, informuje nawet o tym sam
Symantec - wiedza o problemie i pracuja nad nim.

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl