Re: Kupie plyte socket7

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 16:30:30 MET

Użytkownik Adam Mazurkiewicz <adamm74_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:85kk8t$iqd$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...
> Kupie mainborda Super Socket 7 ktora ma:
>
> at i atx

Co masz na myśli ?
Jeśli zależy Ci na gnieździe zasilania AT i ATX na jednej płycie to od
jakiegoś czasu wszystkie płyty AT takie mają. Nie widziałem natomiast nigdy
płyty ATX która miałaby gniazdo AT.

> simm i dimm

To znaczy się jakaś używana?
Po co Ci to?
I tak nie użyjesz obu rodzajów tych pamięci na raz. No chyba że uda Ci się
gdzieś znaleźć DIMMy 5V.

> agp

Super 7 raczej wszystkie mają AGP (z wyłączeniem zintegrowanych)

W sumie to może jestem w stanie coś takiego załatwić firmy LuckyStar,
używana oczywiście, pracuje od 14 miesięcy z AMD K6-2 300MHz,
Jeśli jesteś zainteresowany to wal na priv.

--
Pozdrówka
Funky