Re: Czy ten klon VoodooII jest dobry?

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 16:35:28 MET

Użytkownik Kewałs <kewals_at_promail.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:jlkf4.18917$X3.376828_at_news.tpnet.pl...
> Mam okazje nabyc tanio Voodoo II za 130zl. Niestety nie jest to oryginal
> czyli Diamond lecz firma ta nazywa sie Evilking. Co o tym myslicie,
warto?
A kto Ci powiedział że Voodoo II robi Diamond?
Voodoo II robiła firma 3Dfx która wtedy jeszcze nie produkowała kart
graficznych tylko same chipsety.
Wiele firm produkowało akceleratory 3D oparte na chipsecie Voodoo II. Ze
względu na brak BIOSu, nie różniły się one prawie niczym (może tylko
pamięciami i oferowanym wyposażeniem dodatkowym).
Jednym z producentów kart 3D opartych na Voodoo II była firma Diamond która
swój produkt nazwała Monster II 3D (Monster 3D był oparty o Voodoo 1).

--
Pozdrówka
Funky