Re: Przejsciowka z P na K6-2?

Autor: Andrzej Olaczek (andol_at_aipsa.ita.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 11:42:23 MET

Wojtek Kubissa wrote:

> Mam taka sama plyte. Zastanawialem sie czy K6-2 bedzie na niej
> chodzil. Ale jesli chodzi to niedlugo kupuje. Jak ustawiles na 450? Wg
> mojej instrukcji nie da rady :-((

częstotliwość magistrali 75MHz, mnożnik x2 (procesor przetaktowuje się
na x6).

> I jakie napiecie?

zworka 2.1 V, BIOS pokazuje 2.12 V
Niektóre napięcia nie są udokumentowane. Po zmianie procesora
ustawiłem zworkę na (jak mi się zdawało) napięcie 2.1 V a Bios
pakazał mi... 2.4 V. Zajrzałem do instrukcji i okazało się, że
zwarłem niewłaściwą zworkę (sąsiednią).

_Być_może_ płyta daje również napięcie 2.2. Nie chciało mi się
eksperymentować z nieopisanyumi ustawieniami zworek skoro wszystko
działa OK na 2.1 V.

Upgrade Biosu do v. 5xb-1a7 dodaje poprawne wykrywanie K6-2.
Ja upgrade'owałem swój do v. 5xb-1a8 - niestety nie wiem, co
daje ta zmiana, gdyż na holenderskiej stronie Soyo (z której
ściągnąłem tą wersję), nie ma żadnego opisu.

Andrzej Olaczek
andol_at_aipsa.ita.pwr.wroc.pl